یکشنبه, 27 آبان 1397

توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر

 

در پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
 
خدمات اطلاع رسانی :
- لیست خدمات قابل ارائه
- شناسنامه خدمات دستگاه
- مناقصات و مزایده ها
- قوانین و مقررات ، بخشنامه ها

خدمات تعاملی :
- خدمات الکترونیکی
- تماس با مدیران ارشد دستگاه
- سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
- نظرسنجی آنلاین

مسئولیت ارائه خدمت :
-فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد.
 
مسئولیت کاربران :
-بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت

نگهداری و تغییرات خدمت :

-در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 

ارائه خدمت :

1- پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما -> ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

3- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.