سه‌شنبه, 6 خرداد 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
عید فطر
جهش تولید
عید سعید فطر مبارک

توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر

 

در پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
 
خدمات اطلاع رسانی :
- لیست خدمات قابل ارائه
- شناسنامه خدمات دستگاه
- مناقصات و مزایده ها
- قوانین و مقررات ، بخشنامه ها

خدمات تعاملی :
- خدمات الکترونیکی
- تماس با مدیران ارشد دستگاه
- سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
- نظرسنجی آنلاین

مسئولیت ارائه خدمت :
-فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد.
 
مسئولیت کاربران :
-بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت

نگهداری و تغییرات خدمت :

-در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 

ارائه خدمت :

1- پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما -> ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

3- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.